Pris for medlemskab Af Danmarks biavlerforening

FORUM FOR BIAVLERE Forums Åben debat Pris for medlemskab Af Danmarks biavlerforening

This topic contains 24 svar, has 8 stemmer, and was last updated by  Ole Sam Nielsen 12 months siden.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 25 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #6783 Score: 0

    Gunner Lund
    Deltager
    -5 pt

    Hej

    Jeg synes efterhånden det er dyrt at være medlem af Danmarks Biavlerforening, hvis man kun har få bifamilier. Jeg har nu været medlem i 10 år.

    Er der andre her der synes det samme?

    Gunner Lund

    #6784 Score: 1

    Frank Sax Nielsen
    Medlem
    1 pt

    Jeg er ikke helt enig idet jeg mener at jeg har stor glæde af “Tidskrift for Biavl” og de medfølgende special udgivelser. Desuden finder jeg gode råd i netop dette forum.
    Jeg er en kende ærgerlig over, at man er tvangsindlagt til at være medlem af en lokalforening man ikke har nogen chance for at deltage i. (jeg bor på en ø, og færgetiderne indbyder ikke til lange udflugter)
    Man kunne håbe at man som medlem kunne opnå rabatter i diverse “bi-huse”; altså direkte til det enkelte medlem og ikke, som nu, udelukkende til lokalafdelinger. Men alt i alt er jeg godt tilfreds med mit medlemskab og betaler gerne prisen.
    NB: jeg er også en “lille” bi-avler med kun 7 familier. Jeg har endnu ikke haft overskud på regnskabet
    MVH
    Frank, Sejerø

    This post has received 1 vote up.
    #6785 Score: 0

    Gunner Lund
    Deltager
    -5 pt

    Tak for svar.

     

    #6788 Score: 0

    Gunner Lund
    Deltager
    -5 pt

    Der er ikke mange der har holdning til prisen på vores kontingent. Der er dog heller ikke mange der bruger Biavler forum. Hvad skal vi så med det?

    Tak til dig Frank for at have en mening om Danmarks Biavlerforening.

     

    #6794 Score: 0

    Ole Sam Nielsen
    Deltager
    35 pts

    Jeg er enig, at Danmarks Biavlerforening er alt alt for dyrt.

    I Sverige koster det ca. 350  kr.  at være medlem.

    Det er som om at man bare ansetter flere og flere .

    Men pension er stadig den samme ca. 8000 kr. udbetalt.

    Kontingentet skal ikke stige yderligere , men falde, gerne nogle hundrede kroner

    #6795 Score: 0

    Jan Nielsen
    Medlem

    Hej.

    Jeg er slet IKKE enig.. syntes prisen er rimelig.

    Hvor mange steder for man en forsikring, et blad hver måned …??

    Hjælp eller rådgivning?

    En velfungerende hjemmeside,som kan vælge at bruge.. det er jo ikke Danmarks biavlerforening skyld at der ikke er meget gang i dette forum.. tænker det er op til os selv at skubbe noget gang i det..

    Forsat god aften

    Med venlig hilsen

    Jan Nielsen

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 25 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.