Yngel i familierne.

FORUM FOR BIAVLERE Forums Åben debat Yngel i familierne.

This topic contains 9 svar, has 6 stemmer, and was last updated by  Flemming Bech Thorsen 7 years, 2 months siden.

Viser 4 indlæg - 7 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #1344 Score: 0

    Ivan Bjorholm Nielsen
    Medlem
    2 pts

    Fuldstændigt rigtigt. Man bliver aldrig dummere af at prøve noget af!

    #1350 Score: 1

    Frank Nielsen
    Deltager
    1 pt

    En vægt og aflæsning af foderforbruget er efter min opfattelse også en brugbar metode. December er konsekvent den måned hvor foderforbruget er lavest. Foder forbruget stiger igen en gang i januar. Derfor oxalsyrebehandler jeg i december måned.

    This post has received 1 vote up.
    #1352 Score: 0

    Gunner Lund
    Deltager
    -5 pt

    Hej Kurt

    Jeg mente ikke det så voldsomt, det med at rode i bierne.

    Jeg har lært på biskole i Aalborg at jeg ikke skal se til bierne før de har været ude for at tømme tarmen.

    Gunner

    #1396 Score: 0

    Flemming Bech Thorsen
    Deltager
    4 pts

    Hel alle

    Så var der lige et rådyr, der lavede springøvelser over stadet med vægten. Det resulterede i, at låget trods to mursten havde flyttet sig lidt, derved var der blevet rigelig udluftning forrest i stadet. Klyngen havde så rykket sig til bageste halvdel af stadet. Jeg blev opmærksom på det på grund af et hurtigt temperaturfald i stadet. Advarsler kan vægten altså også bruger til. Jeg har nu rykket føleren med tilbage, så er det spændende om klyngen bliver der.

    PS! jeg har en gang før været ude for , at krondyr væltede stadet med vægten.

Viser 4 indlæg - 7 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.