Se ulæste beskeder

FORUM FOR BIAVLERE Forums Åben debat Se ulæste beskeder

This topic contains 12 svar, has 6 stemmer, and was last updated by  Flemming Vejsnæs 7 years, 4 months siden.

Viser 6 indlæg - 7 til 12 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #805 Score: 0

    Flemming Vejsnæs
    Deltager
    10 pts

    Hej Niels – jeg har gjort det samme, men fik heller ikke nogen notifikation. Vi kigger på sagen.

    #807 Score: 0

    Flemming Vejsnæs
    Deltager
    10 pts

    Nu har jeg installeret bbpress pencil unread, som gør at indlæg der ikke er læst siden man sidst var logget ind står med en blå (hmmm er det blå?) streg i højre hjørne af indlægget. Giv gerne respons på om I synes det virker efter hensigten.

    #810 Score: 0

    Steen Horshauge
    Deltager
    4 pts

    Jeg syntes det ser fint ud.

    Super

    #811 Score: 0

    Palle Frejvald
    Deltager
    10 pts

    Som jeg oplever det er man nødt til at trykke “Tilmeld” for hver tråd men er interesseret i. Det er ikke nok at abonnere på på hvert forum. Der får man kun en mail, når der oprettes nye tråde, ikke svarene på dem. Men fint med den blå streg.

    #812 Score: 1

    Flemming Vejsnæs
    Deltager
    10 pts

    Hej Palle – det er det vi skal have styr på. Jeg er enig i din analyse.

    Tilmelder man sig et forum – så kommer der mail når der laves nye tråde.

    Ønsker man at følge en tråd, skal man tilmelde sig tråden.

    Husk når I skriver et indlæg, så kan I krydse “Giv besked om opfølgende svar via e-mail”.

    Desuden kan man i højre kolonne se hvornår der senest er skrevet et indlæg ved at kigge på tidsangivelserne.

     

    Nyeste er så at der i højre side af forum er en blå markeringsstreg, der viser hvor der er kommet nyt siden man sidst har været logget ind.

    This post has received 1 vote up.
    #838 Score: 0

    Peter Bartholdy
    Deltager
    2 pts

    Jeg er nu ikke enig i, at den blå streg løser noget videre af det, jeg mangler fra det gamle system.

    Forhåbentlig er der en med forstand på de dele, der kan finde en funktion, der kan samle alle de indlæg, som jeg ikke har læst endnu, i en enkelt oversigtsside, som i det gamle forum.
    Jeg synes, det er så arbejdskrævende at åbne alle forummer og alle tråde (i hvert fald dem med den blå streg) og scrolle frem til de ulæste indlæg, at jeg aldrig vil få det gjort, hvis jeg har været væk fra forummet i 14 dage, f.eks.
    Selv i dag har jeg helt mistet overblikket over, hvilke forummer og tråde jeg har været inde på for at se nye indlæg. Det bliver svært, når folk for alvor begynder at skrive igen 😉 !
    Det med at følge bestemte tråde ….. jamen, jeg er faktisk som udgangspunkt interesseret i at læse det hele. Indtil videre, da 🙂

     

Viser 6 indlæg - 7 til 12 (af 13 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.