Se ulæste beskeder

FORUM FOR BIAVLERE Forums Åben debat Se ulæste beskeder

This topic contains 12 svar, has 6 stemmer, and was last updated by  Flemming Vejsnæs 7 years, 4 months siden.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #791 Score: 1

    Steen Horshauge
    Deltager
    4 pts

    Jeg savner en funktion hvor jeg kan se om der er kommet nye indlæg siden sidst jeg var inde  og kigge.

    Det var der i det gamle forum.

    I det nye forum kan jeg se de seneste emner, jeg ville hellere se om der var indlæg jeg ikke har læst.

    This post has received 1 vote up.
    #792 Score: 0

    Peter Bartholdy
    Deltager
    2 pts

    Hørt! Den funktion har også været meget vigtig for mig i det gamle forum – jeg ved, at jeg ikke vil få taget mig sammen til at slå op på alle emner for at se, om der er indlæg, jeg ikke har læst endnu.

    #793 Score: 0

    Ole Kilpinen
    Deltager
    8 pts

    Hvis der er et forum man gerne vil følge, kan man klikke af på “Tilmeld”, så modtager man en mail hver gang der kommer nye indlæg. Man kan kun se tilmeldingsknappen hvis man er logget ind.

    Faktisk står hele det nye indlæg i den mail man modtager, hvilket jeg personligt synes er en kæmpe fordel.

    #794 Score: 2

    Steen Horshauge
    Deltager
    4 pts

    Hvis man tager dette emnet “Åben debat” ønsker jeg ikke at få en mail hver gang der er et nyt emnet/indlæg.
    Men hvis man på en side kunne se hvad der var nyt siden sidst.

    På det gamle forum startede jeg altid på siden “ulæste beskeder” så læste jeg dem som var interessante.

    Kan ikke lige finde et plugin som har den function jeg søger men dette plugin bbPress Pencil Unread viser på selve forumet om der er nyt.

    Det tror jeg mange vil finde anvendelig.

    This post has received 2 votes up.
    #800 Score: 0

    Flemming Vejsnæs
    Deltager
    10 pts

    God ide. Vi er i hele taget meget modtagelige over for gode ideer og forbedringer. Vi tager kontakt med vores programmør og prøvetester.

    #804 Score: 0

    Niels Rasmussen
    Deltager
    2 pts

    Jeg har klikket Tilmeld på alle emnerne i forum, åben debat, køb og salg o.s.v, men der kommer ingen mail ved nye opslag.

    Hilsen Niels Rasmussen

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 13 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.