Metaltag/ -låg

FORUM FOR BIAVLERE Forums Bimateriel Metaltag/ -låg

This topic contains 4 svar, has 3 stemmer, and was last updated by  Ivan Bjorholm Nielsen 6 years, 9 months siden.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #1851 Score: 0

    Ivan Bjorholm Nielsen
    Medlem
    2 pts

    Jeg er en af dem der har det bedst med metallågene, som går lidt ned over siden af den øverste kasse.

    Mit problem er bare at det efterhånden ikke er blevet til at får fat i dem mere. Den forhandler, som jeg købte den sidste portion hos, ville lige pludselig ikke tage dem hjem, hvis ikke man bestilte minimum 400 stk. Der er mange måder at sige at man ikke ønsker at handle med varen….

    Mit spørgsmål er så, om der er nogen herinde, som kender et firma, eller en person, som kan tænkes at ville producere disse låg, eller som allerede gør det nu.

    Antallet i første omgang er ca. 100 stk, men andre mængder kan også accepteres inden for rimeligheden grænser.

    Stademålet er Norsk Mål.

    Hilsen Ivan

    #1862 Score: 0

    Jürgen Hinrichsen
    Deltager
    2 pts

    Hej Ivan kan du ikke lige sende nogle billeder af dem og viklet metal og hvad er der i det låg flamingo så kan det da godt være jeg kan lave nogle til dig Mvh.
    Jürgen mail ! jurgen@tuknet.dk

    #1872 Score: 0

    Ivan Bjorholm Nielsen
    Medlem
    2 pts

    Hej Jürgen

    Tak for tilbuddet, men en af min kolleger har henvendt sig med en løsning.

    Hilsen Ivan

    #1897 Score: 0

    Johannes Bank Sørensen
    Deltager
    4 pts

    Hej Ivan,

    Er der plads til foder under de metal-låg du bruger eller sætter du et tomt magasin imellem hvis du f.eks. skal fodre med en pakke Apifonda ?

    Venlig hilsen
    JOhannes Sørensen

    #1901 Score: 0

    Ivan Bjorholm Nielsen
    Medlem
    2 pts

    Der er ikke plads til noget.
    Hvis jeg en sjælden gang skal forårsfodre, lægger jeg en afstandsramme, lavet af lægter imellem kasse og låg.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.