F-35 & G5

FORUM FOR BIAVLERE Forums Åben debat F-35 & G5

This topic contains 2 svar, has 2 stemmer, and was last updated by  Ole Sam Nielsen 4 years, 4 months siden.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #3851 Score: 0

    Ole Sam Nielsen
    Deltager
    35 pts

    Jeg er glad for at jeg ikke er biavler i Jylland, i særdeleshed omkring Flyvestation Skrydstrup hvor de nye f-35 jet skal til at træne , Det kan holde de fleste bier og biavler vågne om natten, Hvad gavner det med et stærkt Forsvar men ikke overlever på grund af støjen ?
    .
    G5 mobilmaster som man er ved at etablere i Danmark er heller ikke sundt for mine bier, Det er cirka 100 gange hurtigere end G4 og kan blandt andet bruges til selvkørende biler derfor er man meget interesseret i udbredelse i Danmark , Men insekterne Tåler det ikke, de dør,
    .
    Ulemper ved 5G – Skadeligt for mennesker og miljøet
    det kræver rigtig mange 5G-master for at sikre god dækning samt at 5G opererer på meget høje frekvenser, typisk fra 30 Ghz til 300 Ghz.
    Selvom hverken 3G eller 4G har vist sig at være sundhedsskadeligt, så mener i hvert fald 215 videnskabsfolk fra 40 lande, at man bør fare med lempe, når det
    kommer til 5G. I et brev til de amerikanske myndigheder (USA er et af de lande, hvor man er allerlængst fremme med 5G), appellerer disse 215 videnskabsfolk til, at man arbejder på at reducere den elektromagnetiske stråling fra trådløse kilder.
    Samme videnskabsfolk har også anmodet den amerikanske myndighed FCC om, at man laver flere undersøgelser, der skal afdække sundhedsrisiko for mennesker og miljø, inden man blindt ruller 5G ud. Sammen med disse breve har videnskabsfolkene også fremlagt undersøgelser, der viser de sundhedsrisici, der ved 5G-stråling.

    #3878 Score: 0

    Gert O. Johansen
    Medlem
    14 pts

    Nu må du lige styre dig OleSam, og så læse lidt på lektien.
    En frekvens på 300 Ghz det svarer jo til en bølgelængde på 1 millimeter ?

    #3879 Score: 0

    Ole Sam Nielsen
    Deltager
    35 pts

    Gert: Jeg har læst på lektien, og det er ikke mig der skal bevise at G5 ikke er farligt

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.