Det nye biavlerforum

FORUM FOR BIAVLERE Forums Åben debat Det nye biavlerforum

This topic contains 11 svar, has 9 stemmer, and was last updated by  Lis Jacobsen 5 years, 1 month siden.

Viser 6 indlæg - 7 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #1032 Score: 3

    Henrik Andersen
    Deltager
    4 pts

    Hej Peter

    Jeg er ikke helt sikker på at jeg ved hvad du mener. Nu prøver jeg at hjælpe alligevel. Jeg bruger en chrome browser. Hvis jeg holder ‘Ctrl’ nede mens jeg klikker på et link fx forum på medlemssiden, så vil forum åbne på en ny fane, hvis jeg holder ‘shift’ nede, så vil forum åbne på en ny side.

    Hilsen Henrik Andersen

    This post has received 3 votes up.
    #1047 Score: 0

    Flemming Vejsnæs
    Deltager
    10 pts

    Hej Peter, nu så jeg ikke lige Henriks fine svar. Men du vil gerne have at forum åbnes i et nyt vindue!Nedenstående viser hvordan vores link virker. Desuden kan du åbne forum direkte ved at skrive http://www.biavlerforum.dk. Man lad os lige tales ved, så jeg fysisk kan se hvad du ønsker. Er temmelig sikker på vi kan på det til at virke, som du ønkser.

     

    #1280 Score: 0

    Johannes Bank Sørensen
    Deltager
    4 pts

    På det gl. Forum kunne man se hvor mange der havde besøgt en tråd – Det kunne jeg godt savne i dette nye Forum.

    F.eks. meget interessant under Køb og Salg så man som sælger får en fornemmelse for interessen omkring det man forsøger at sælge.

    #2073 Score: 0

    Hvordan spotter jeg en ubefrugtet ikke mærket dronning I min aflægger – har indkøbt droning nr. 2 som jeg gerne asap vil have sat til bierne?? – NB. første dronning indkøbt er forsvundet!

    #2091 Score: 0

    Henrik Fromberg Olsen
    Deltager
    2 pts

    Hej Ole

    Det er ikke super nemt at spotte sådan en dronning det du kan gøre er at ryste tavler fri for bier hen over et dronningegitter og på denne måde soter dronningen fra . Jeg gå ud fra at du har tjekket at der ikke gå en æglæggende arbejderbi ? Det er også tit at sådan en ubefrugtet dronning fare/løber hurtigt rund på tavlen en smule forvirret rundt på tavlen.

    Håber du kan bruge dette held og lykke.

    Mvh HFO

    #3287 Score: 0

    Lis Jacobsen
    Medlem

    Det var dejligt hvis der blev oprettet et forum der hed noget i retning af “spørg konsulenten”, hvor man kunne stille spørgsmål som blev set og forhåbentlig besvaret af DBF konsulenter eller evt tilknyttede forskere.

Viser 6 indlæg - 7 til 12 (af 12 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.