Pukkelyngel "dronning"

FORUM FOR BIAVLERE Forums Åben debat Pukkelyngel "dronning"

This topic contains 1 svar, has 2 stemmer, and was last updated by  Klaus Hviid Petersen 6 years siden.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2612 Score: 0

    Henrik Fromberg Olsen
    Deltager
    2 pts

    Hej Allesammen

    Nu ser det ud til at der endelig er begyndet og komme gang i pollenindsamling i familierne det er som regel gode tegn MEN kunne ikke styre mig i går og ville lige kigge til en af familierne og måtte til min store ærgelse konstater udelukkende pukkelyngel i familien jeg fandt dronningen og klemte hende mellem to fingrer og samtidig med udbrød f………..

    SPØRGSMÅL

    Nu har jeg tilsat en yngeltavle i familien og venter på om de selv laver en ny dronning om 16 dage når hun kommer ud skal ud og parres det er lidt tidligt på sæsonen men der er en del droner fra familien så jeg tænker det har en chance så ?

    KUNNE GODT BRUGE NOGET FEED BACK

    MVH HFO

    #2621 Score: 0

    Klaus Hviid Petersen
    Deltager
    2 pts

    Hej Henrik

    Chancen for at din dronning vil blive parret er desværre meget ringe. De droner der går i din familie er ikke gode. Jeg vil faktisk stille spørgsmålstegn ved om de overhovedet er kønsmodne!

    Min holdning til golde dronninger er at klemme dem og så slå dem sammen med en bifamilie der er velfungerende.

    Håber det bedste for dig og dine bifamilier.

    Bedste hilsner, Klaus

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.