Log in

This topic contains 5 svar, has 3 stemmer, and was last updated by  Flemming Vejsnæs 7 years, 4 months siden.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #687 Score: 0

    Irmgard Kolb
    Deltager
    3 pts

    Jeg har lidt problemer med log in. Den til min side virkede ikke her. Så fik jeg sendt ind og nulstillet min adgangskode. Men hvordan laver jeg den om til en, jeg kan huske? Den til min side virker stadig med den gamle, så jeg vil gerne lave den til forum om til den samme som til min side.

    #688 Score: 0

    Flemming Vejsnæs
    Deltager
    10 pts

    Hej Irmgard – vores forum synkroniserer med vores medlems register kl. 24.00 hver aften. Så hvis du ændre dine koder, vil de først gælde fra i aften kl. 24.00 i forum. Det er lidt den pris vi må betale for at bruge samme login for webshop og min side og forum. Du kan altid ændre dine koder til noget nemt på f.eks. ”Min side”: http://selvbetjening.winkas.net/?wkid=7077. Men her skal du også være logget ind.

    #689 Score: 0

    Irmgard Kolb
    Deltager
    3 pts

    Ok, så vil jeg se i morgen

    #725 Score: 0

    Irmgard Kolb
    Deltager
    3 pts

    Så har jeg prøvet igen. Jeg kommer fint ind på min side med den gamle kode, men når jeg vil ind på forum, tager den ikke imod. Da skal jeg hver gang ind og nulstille koden.

    #728 Score: 1

    Peter Bartholdy
    Deltager
    2 pts

    Hej Flemming.

    Kan I ikke sætte en lille vejledning ind i Login-vinduet, så de mange “gamle” brugere er klar over fra starten, hvilket brugernavn og hvilken kode, de skal bruge?

    Det varede lidt, før jeg fandt på at bruge login-oplysningerne fra “Min side” i stedet for dem, jeg brugte på det gamle forum – som jo ikke virkede længere 😉 !

    This post has received 1 vote up.
    #729 Score: 0

    Flemming Vejsnæs
    Deltager
    10 pts

    Hej, godt du kom ind. Vi er stadig i opstartsfasen.  Vi har lavet nogle video vejledninger: https://www.biavlerforum.dk/vejledning/.  Og så tænke jeg i starten af næste uge at udsende et nyhedsbrev. Desuden laver vi en instruktion i TfB.

    God ide med en bedre beskrivelse i login feltet. Mens jeg skriver her, ved jeg ikke om det er muligt, men jeg prøver. Men korrekt, det gamle forum login gælder nu kun til vores gamle forum, som vi nu kalder Arkiv-forum.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.