Honning i minusgrader.

FORUM FOR BIAVLERE Forums Honning og andre biprodukter Honning i minusgrader.

This topic contains 2 svar, has 2 stemmer, and was last updated by  Ingeburg Christensen 3 years siden.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #5210 Score: 0

    Ingeburg Christensen
    Medlem
    1 pt

     
    <div id=”mailtovinduetoModalMailPopup” style=”z-index: 1102;”>
    <div id=”mailtovinduemodalToMailPopup”>
    <div id=”mailtovinduemodalToCloseMail”></div>
    <div id=”mailtovinduetoQuestionPopupMail”>What do you want to do ?</div>
    New mail<button id=”mailtovinduebuttonCopyClipboard”>Copy</button><textarea id=”mailtovindueselectArea”></textarea></div>
    </div>
    <div>Hej!</div>
    <div>Jeg har nogle glas i mit salgsstade, som helt sikkert har været udsat for frostgrader. Kan de stadig sælges/spises?</div>
    <div>Mine glas får som regel “frost” grundet vandindhold/krystaliseringen, men i et par af glassene ser frosten nu lidt anderledes ud. Specielt i de 2 glas til venstre er frosten meget bastant/ens.</div>
    <div>Christian</div>

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #5214 Score: 0

    Bo Brebøl
    Deltager
    6 pts

    I konkurrencehonning er “frost” uønsket. Til konsum kan “frost” være ligegyldig eller ligefrem en kvalitetsparameter, fordi det kan være et tegn på, at honningen er meget tør eller meget skånsomt rørt. Jeg har aldrig set “frost” i industrihonning, fordi den ved røring og pumpning nærmest er homogeniseret og vandindholdet formentlig også afstemt ved blanding af honning med større og mindre fugtindhold.

    Undersøg duft og smag på din honning. Hvis den er fin, kan du trygt sælge den.

    #5232 Score: 0

    Ingeburg Christensen
    Medlem
    1 pt

     
    <div id=”mailtovinduetoModalMailPopup” style=”z-index: 1102;”>
    <div id=”mailtovinduemodalToMailPopup”>
    <div id=”mailtovinduemodalToCloseMail”></div>
    <div id=”mailtovinduetoQuestionPopupMail”>What do you want to do ?</div>
    New mail<button id=”mailtovinduebuttonCopyClipboard”>Copy</button><textarea id=”mailtovindueselectArea”></textarea></div>
    </div>
    <div>Ok tak.</div>

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.