Co2

This topic contains 0 svar, has 1 stemme, and was last updated by  Ole Sam Nielsen 4 years, 5 months siden.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #3838 Score: 0

    Ole Sam Nielsen
    Deltager
    35 pts

    Jeg har i længere tid gået med tanken om at lave en APP til telefonen, som kunde regne Co2 ud, men det er kun blevet til et regneark, det er sjovt at se på et regneark , jeg troede at det så håbløs ud med at rede klimaet , men det er overkommeligt , selv om vi lige har slået Danmarks rekord i nedbør.
    Jeg forventer ikke et hverken regeringen, eller forskere fra universiteterne reder verden, så skulde de have gjort det for længe siden.
    Morgenmad havregrød, middagsmad 3 stk. rugbrød med f.eks. sild og til aften fisk og kartofler og grønsager, en gang om ugen lidt kød.
    Bilen er en stor synder men har ikke råd til elbil
    Det bedste er nok at plante nogle træer fordi et voksent træ binder ca. 5000kg co2
    Men mine bier gør også en forskel jeg har sat hver bifamilje til at binde 1500 kg co2 ikke så meget på grund af den øget biodiversitet, men på grund af den mere vækst, ( en dårlig biodiversitet kan jo godt binde co2)
    Dette er mine foreløbige co2 tal , det er svært at finde de rigtige co2 tal men hvis andre har et bedre bud , så er de meget velkommen.
    https://1drv.ms/x/s!Aq7E-MYRNMRNge42HR_UMGFZzPcmJw
    Sam

    Ps. At være bæredygtig er godt, men at være åndelig bæredygtig, betyder at man skal have hjertet med for at kunde bruge hænderne til noget fornuftig.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.