Brugt honning slynge søges Hannæs/Nordthy FORUM FOR BIAVLERE › Forums › Køb og salg › Brugt honning slynge søges Hannæs/Nordthy Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 1 år, 2 måneder siden af Connie Anette Nordholt. Viser 1 indlæg (af 1 i alt) Forfatter Indlæg 22/06/2023 kl. 20:46 #6995 Score: 0 Connie Anette NordholtMedlem Jeg søger en slynge 3 eller 4 sold, brugt og funktionsdygtig. Jeg kan også godt bruge et Grov-/finsi-sæt Dette opslag er ikke længere aktuelt, men jeg kan ikke finde ud af at slette . Dette emne blev ændret 1 år, 2 måneder siden af Connie Anette Nordholt. Dette emne blev ændret 1 år, 2 måneder siden af Connie Anette Nordholt. Dette emne blev ændret 1 år, 2 måneder siden af Connie Anette Nordholt. Dette emne blev ændret 1 år, 2 måneder siden af Connie Anette Nordholt. Dette emne blev ændret 1 år, 2 måneder siden af Connie Anette Nordholt. Dette emne blev ændret 1 år, 2 måneder siden af Connie Anette Nordholt. Forfatter Indlæg Viser 1 indlæg (af 1 i alt) Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg. Log ind Brugernavn: Kodeord: Husk mig Log ind