Bladre, bladre

FORUM FOR BIAVLERE Forums Åben debat Bladre, bladre

This topic contains 4 svar, has 3 stemmer, and was last updated by  Ib Jensen 7 years, 2 months siden.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #884 Score: 0

    Ib Jensen
    Deltager
    4 pts

    Noget af det jeg var ked af ved det gamle forum var, at indlæg ikke kommer i en ubrudt streng, men bides over i småportioner.

    Havde håbet det nye forum ikke havde samme opdeling, eller muligheden for at vælge mellem hele strengen, eller fx  5 eller 10 ad gangen.

    Er der en særlig grund?

    Ib

     

    #888 Score: 0

    Flemming Vejsnæs
    Deltager
    10 pts

    Hej Ib, må indrømme at vi var tilfredse med den måde som det gamle forum var opdelt på og har faktisk gået efter at det nye forum er på samme måde. Nu har vi besluttet at lade forum køre ind i de nye år og så vil vi samle op på de kommentarer der er givet og se om det er muligt at løse og forbedre.

    #1283 Score: 0

     

     

    Vil give Ib Jensen ret, der er for få indlæg på skærmen,  det bør være let at ændre i Buddy Press, så der vises 50 indlæg eller lignende.

    (eller der er måske ikke flere indlæg pt?)

     

    Mvh

    Jens Peter Sørensen

    #1308 Score: 0

    Flemming Vejsnæs
    Deltager
    10 pts

    Er det rigtigt forstået. I synes at portræt foto, navn med mere faktisk optager for meget plads?? Jeg kan godt være enig. På et tidspunkt, om ikke så lang tid, vil vi lave en gennemgang af forum. Hvad virker og hvad virker ikke. Jeg forslag lover jeg at vi kigger på.

    #1316 Score: 0

    Ib Jensen
    Deltager
    4 pts

    Hej Flemming

    Har ikke lige tænkt på at billede og navn fylder for meget. Synes egentlig det er ok. Billedet må ikke blive mindre.

    Jeg kunne bare godt tænke mig flere indlæg i rap, uden at skulle ned og finde det lille 2 tal :-). Fx op til 50 som Jens Peter foreslår.

    På mobilversionen ville det være dejligt, hvis login kunne placeres øverst.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.